ProSuliA ProSuli a Yettel digitális oktatási programja. Országosan 5 iskolával indult, ezek az iskolák a ProSuli (kezdetben HiperSuli) program alapítói. A kezdeti pilot időszakban azt vizsgáltuk, hogyan lehet táblagéppel és mobilinternettel segíteni, színesebbé, hatékonyabbá tenni az oktatást. A pilot időszak tapasztalataival felvértezve a ProSuli program második fázisától további iskoláknak is lehetőséget biztosítunk, hogy csatlakozzanak a programhoz.
A ProSuli programmal a Yettel Magyarország arra törekszik, hogy innovatív, eredményesebb módszerekkel segítse a fiatalokat a tanulásban, a pedagógusokat pedig az oktatásban, ily módon a gyerekek oktatása és készségfejlesztése terén biztosítson támogatást az információs technológia segítségével. A pedagógusokat szakmai rendezvényekkel, képzésekkel, zárt Facebook-csoporttal is támogatjuk.
ProSuli
|
|
Deck Toys, az online tanösvény
A leckék elvégzését követően 220 pont szerezhető meg, valamint a kurzus teljesítésével további 30 pont érehető el!
Mindig is arra vágytál, hogy egy alkalmazásban megtalálj mindent, ami az eredményes és szórakoztató tanításhoz, tanuláshoz kell? Akkor itt a helyed! A Deck Toys a megoldás.
Az online kurzus célja a Deck Toys alkalmazás felületének megismertetése és használatának bemutatása, gyakoroltatása. A képzés során végigvezetem az érdekődőt a tanösvény készítésének folyamatán. A résztvevő velem együtt maga is készít egy tanulási útvonalat. Megismeri a feladattípusokat és a csatolható anyagokat. Bemutatom, hogyan készíthetünk szabadulószobát és hogyan gamifikálhatjuk vele a tanulást. A résztvevő megtanul osztálytermet létrehozni és valós időben irányítani az osztály munkáját. A feladatok segítségével gyakorolhatod a megtanultakat.
-
1.Bevezetés
-
1. lecke10 pont
Mielőtt belevágnál...
-
2. lecke10 pont
Deck Toys, ahol a tanulók a kalandos tanulás hőseivé válhatnak
-
3. lecke10 pont
A kurzus végeredménye
-
2.Technikai alapok
-
4. lecke10 pont
A Deck Toys felületének bemutatása
-
5. lecke10 pont
Regisztráció, belépés
-
6. lecke10 pont
Tanösvény létrehozása
-
7. lecke10 pont
Tanulókártyakészlet készítése
-
8. lecke10 pont
Tanulókártyakészlethez kapcsolódó feladattípusok
-
9. lecke10 pont
Állomás formázása
-
10. lecke10 pont
Slide Activity létrehozása sablonból
-
11. lecke10 pont
Slide Activity létrehozása és a Slide Appok
-
12. lecke10 pont
Osztályterem létrehozása, a tanösvény feladatként való kiadása
-
13. lecke10 pont
A tanulók belépése az osztályterembe
-
14. lecke10 pont
Mit látnak a tanulók és mit a tanár?