ProSuliA ProSuli a Yettel digitális oktatási programja. Országosan 5 iskolával indult, ezek az iskolák a ProSuli (kezdetben HiperSuli) program alapítói. A kezdeti pilot időszakban azt vizsgáltuk, hogyan lehet táblagéppel és mobilinternettel segíteni, színesebbé, hatékonyabbá tenni az oktatást. A pilot időszak tapasztalataival felvértezve a ProSuli program második fázisától további iskoláknak is lehetőséget biztosítunk, hogy csatlakozzanak a programhoz.
A ProSuli programmal a Yettel Magyarország arra törekszik, hogy innovatív, eredményesebb módszerekkel segítse a fiatalokat a tanulásban, a pedagógusokat pedig az oktatásban, ily módon a gyerekek oktatása és készségfejlesztése terén biztosítson támogatást az információs technológia segítségével. A pedagógusokat szakmai rendezvényekkel, képzésekkel, zárt Facebook-csoporttal is támogatjuk.
ProSuli
|
|
#School.Game - Nyerd meg az érdemjegyed!
A leckék elvégzését követően 200 pont szerezhető meg, valamint a kurzus teljesítésével további 30 pont érehető el!
A kurzus során részletesen bemutatásra kerül a hashtag.school weboldal, és a benne rejlő lehetőségek. Az oldal többek között és nem utolsósorban digitális osztályterem létrehozására alkalmas, egy remek felületet teremtve tanár-diák kollaborációra és egy újfajta tanulászervezéshez.
Megmutatom, hogyan készíts folyamattervet, hogyan állítsd be a megfelelő értékelési skálát, és hogyan hozz létre különböző, akár multimédiás elemekkel tarkított feladatokat is a weboldalon. A végén arról is szó lesz, hogyan állítsd szolgálatodba a hashtag.school nyújtotta lehetőségeket egy kifordított osztályteremhez (flipped classroom), hogy egy igazán modern felfogású, és motiváló tanulási környezetet teremthess a diákjaid számára.
-
1.Első szint - #noob
-
1. lecke10 pont
Mi is az a gamification?
-
2. lecke10 pont
Regisztráció a hashtag.school felületre
-
3. lecke10 pont
A felület felfedezése, profil beállítása
-
4. lecke10 pont
Digitális osztályterem létrehozása és a diákok meghívása
-
2.Második szint - #apprentice
-
5. lecke10 pont
Tanulási időszak tervezése
-
6. lecke10 pont
Irányítópult és tevékenységek
-
7. lecke10 pont
Értékelés és csoportranglista
-
8. lecke10 pont
Dokumentumok megosztása és naptár
-
9. lecke10 pont
A tanulói nézet
-
3.Harmadik szint - #wizard
-
10. lecke10 pont
Új tananyag létrehozása
-
11. lecke10 pont
Különböző tananyagok bemutatása
-
12. lecke10 pont
Speciális beállítások
-
13. lecke10 pont
Tanulókártyák
-
4.Negyedik szint - #captain
-
14. lecke10 pont
Beadandók kiosztása
-
15. lecke10 pont
Beadandók javítása
-
16. lecke10 pont
Párbaj