ProSuliA ProSuli a Yettel digitális oktatási programja. Országosan 5 iskolával indult, ezek az iskolák a ProSuli (kezdetben HiperSuli) program alapítói. A kezdeti pilot időszakban azt vizsgáltuk, hogyan lehet táblagéppel és mobilinternettel segíteni, színesebbé, hatékonyabbá tenni az oktatást. A pilot időszak tapasztalataival felvértezve a ProSuli program második fázisától további iskoláknak is lehetőséget biztosítunk, hogy csatlakozzanak a programhoz.
A ProSuli programmal a Yettel Magyarország arra törekszik, hogy innovatív, eredményesebb módszerekkel segítse a fiatalokat a tanulásban, a pedagógusokat pedig az oktatásban, ily módon a gyerekek oktatása és készségfejlesztése terén biztosítson támogatást az információs technológia segítségével. A pedagógusokat szakmai rendezvényekkel, képzésekkel, zárt Facebook-csoporttal is támogatjuk.
ProSuli
|
|
ProSuli Robotika Lego Spike Prime alapok
A leckék elvégzését követően 70 pont szerezhető meg, valamint a kurzus teljesítésével további 30 pont érehető el!
A kurzusról
Tanuld meg összekötni a szenzorokat a SPIKE Hub-bal és készítsd el az első programodat. Az első robotkonstrukció megépítése után a Spike App segítségével beprogramozhatod, hogy különböző mozgásokat hajtson végre. Ismerd meg, hogyan programozhatod a robot mozgásait úgy, hogy a színszenzor vagy távolság érzékelő szenzor segítségével reagáljon az elé tartott tárgyakra.
A képzés felépítése:
- Ismerkedés a Lego Spike Prime-al
- Ventillátor építés a Lego Spike Prime-al
- Szenzorok értékeinek megjelenítése a Spike App felületén
- Mérőeszköz építése és programozása a távolság érzékelő szenzor segítségével
- Rhino megépítése és a motorok programozása
- Színszenzor használatának összehangolása a motorok működésével
- Távolság érzékelő szenzor használatának összehangolása a motorok működésével
-
1.1. lecke Lego Spike Prime és EV3 Hub összehasonltása
-
1. lecke10 pont
1. lecke Lego Spike Prime és EV3 Hub összehasonltása
-
2.2. lecke Ventillátor építés a Lego Spike Prime-al
-
2. lecke10 pont
2. lecke Ventillátor építés a Lego Spike Prime-al
-
3.3. lecke Szenzorok értékeinek megjelenítése a Spike App felületén
-
3. lecke10 pont
3. lecke Szenzorok értékeinek megjelenítése a Spike App felületén
-
4.4. lecke Mérőeszköz építése és programozása a távolság érzékelő szenzor segítségével
-
4. lecke10 pont
4. lecke Mérőeszköz építése és programozása a távolság érzékelő szenzor segítségével
-
5.5. lecke Rhino megépítése és a motorok programozása
-
5. lecke10 pont
5. lecke Rhino megépítése és a motorok programozása
-
6.6. lecke Színszenzor használatának összehangolása a motorok működésével
-
6. lecke10 pont
6. lecke Színszenzor használatának összehangolása a motorok működésével
-
7.7. lecke Távolság érzékelő szenzor használatának összehangolása a motorok működésével
-
7. lecke10 pont
7. lecke Távolság érzékelő szenzor használatának összehangolása a motorok működésével