ProSuliA ProSuli a Yettel digitális oktatási programja. Országosan 5 iskolával indult, ezek az iskolák a ProSuli (kezdetben HiperSuli) program alapítói. A kezdeti pilot időszakban azt vizsgáltuk, hogyan lehet táblagéppel és mobilinternettel segíteni, színesebbé, hatékonyabbá tenni az oktatást. A pilot időszak tapasztalataival felvértezve a ProSuli program második fázisától további iskoláknak is lehetőséget biztosítunk, hogy csatlakozzanak a programhoz.
A ProSuli programmal a Yettel Magyarország arra törekszik, hogy innovatív, eredményesebb módszerekkel segítse a fiatalokat a tanulásban, a pedagógusokat pedig az oktatásban, ily módon a gyerekek oktatása és készségfejlesztése terén biztosítson támogatást az információs technológia segítségével. A pedagógusokat szakmai rendezvényekkel, képzésekkel, zárt Facebook-csoporttal is támogatjuk.
ProSuli
|
|
Könnyen gyorsan gamifikáció
A leckék elvégzését követően 80 pont szerezhető meg, valamint a kurzus teljesítésével további 30 pont érehető el!
A gamifikáció az oktatásban mindkét főszereplő számára előnyös. A tanuló nem unalmas hallgatója a folyamatnak, hanem aktív közreműködője. A tanár pedig eléri célját azzal, hogy a kívánt ismereteket magas arányban átadja. Természetesen befektetett energia nélkül nem működik a folyamat. A tanulónak el kell végeznie a feladatokat, de ezt megteheti játszva. A tanárnak pedig létre kell hoznia egy rendszert, amelyben mindenki megtalálhatja a szintjének, elérendő céljának (osztályzatának) megfelelő feladatokat.
-
1.Bevezetés
-
1. lecke10 pont
Mi várható a kurzus során?
-
2. lecke10 pont
Röviden a gamifikációról
-
3. lecke10 pont
Mely programokat ajánlom?
-
2.A tananyag súlypontozása
-
4. lecke10 pont
Súlypontozás
-
3.Hogyan pontozzuk az egyes elemeket?
-
5. lecke10 pont
Pontozás