
ProSuliProSuli
|
|

Dr. Tóth Annamatematika- kémia szakos gimnáziumi tanár
|
|
A leckék elvégzését követően 265 pont szerezhető meg, valamint a kurzus teljesítésével további 30 pont érehető el!
A kurzusban értékelési módszereket és hozzájuk tartozó IKT-eszközöket ismerünk meg. A kurzus a tanításmódszertanra koncentrál, a fő célja a szemléletformálás, a gondolkodásmód megváltoztatása. Ezért az értékelési fajtákat bemutatva, azokhoz tartozó módszereket és ezt segítő IKT-eszközöket szeretnék megismertetni. melyek segítségével értékelési és osztályzási gyakorlatunkat is színesíthetjük, modernizálhatjuk. A módszerekhez ajánlok ugyan IKT-eszkzöket, de a kurzusnak nem célja ezeket részletesen bemutatni, megtanítani a használatukat. E célra az interneten bőségesen találni oktatóvideókat. Egyetlen IKT-eszközt ismerünk meg részletesebben: a socrative-ot.
Bemutatkozás
Értékelés vagy osztályozás?
Gamification
Teszt
Eszközök és módszerek diagnosztikus értékelésre
Feladat
Eszközök és módszerek formatív értékelésre
Feladat
Eszközök és módszerek szummatív értékelésre
Feladat
Az IKT-eszközökről
A socrative használata: belépés, teszt létrehozása
A socrative használata: teszt elindítása, értékelése
A socrative használata: a diákok szemszögéből
Feladat
A socrative használata: speciális lehetőségek
Feladat
Saját gyakorlatom és az eszközök összehasonlítása
Teszt