
ProSuliProSuli
|
|

Lukácsné Halász GabriellaLukácsné Halász Gabi
|
|
A leckék elvégzését követően 106 pont szerezhető meg, valamint a kurzus teljesítésével további 30 pont érehető el!
A kurzus első részében röviden bemutatom a digitális történetmesélés múltját, jelenét. Megismerheted a tanórákba történő beillesztésének lehetőségeit. Szó lesz arról, hogyan kapcsolható össze mindez a programozással, azon belül is a Scratch fejlesztői felülettel.
A második részben megismerkedhetsz a felület legalapvetőbb szolgáltatásaival.
A harmadik részben kerül sor az önálló projekt létrehozására a megszerzett ismeretek alapján. Amennyiben szükséges, személyes kapcsolat, online meeting útján is segítséget nyújthatok.
Végül közösen értékeljük az elkészített projektet: hogyan sikerült beépíteni a tanítási folyamatba, melyek voltak a nehezítő körülmények.
A digitális történetmesélésről
Miért a Scratch? Kész projektek felhasználása a tanítási órákon
Képernyőkép készítése - kiegészítő lecke
A Scratch felület bemutatása
A fejlesztői felület részei, feladatai - Szereplők, színpadok
A leggyakrabban használt blokkok
Egyszerű animációk, játékok bemutatása
Összefoglalás, teszt
Tananyag kiválasztása: célok, eszközök (szereplők, színpad) meghatározása
Kódok összeállítása
Bemutatás, értékelés